ПриватБанк не запитує персональні дані клієнтів у телефонному режимі та закликає клієнтів не телефонувати у відповідь на незнайомі номери. ПриватБанк відмовився від використання будь-яких персональних даних під час телефонних розмов з клієнтами.
Як повідомила прес-служба банку, це дозволить звести до мінімуму можливість шахрайства в разі дзвінків клієнтові нібито від імені банку. Зокрема, ПриватБанк ніколи не телефонує клієнтам з проханням зазначити персональні дані, номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять в SMS. Тому якщо телефонуватиме шахрай, який буде намагатися з’ясувати ці дані, клієнт зможе відразу розпізнати обман. «ПриватБанк телефонуючи ніколи не запитує персональні дані, – говориться в повідомленні прес-служби банку. – Якщо буде необхідність підтвердження Вашого платежу, банк за допомогою різноманітних повідомлень попросить клієнта зателефонувати в банк цілком безкоштовно, щоб переконатися, що платіж здійснює клієнт, а не хтось замість нього».
Також ПриватБанк закликав своїх клієнтів ніколи не телефонувати у відповідь на незнайомі номери телефонів, навіть якщо власники цих номерів представляються працівниками банку. «Єдиний номер ПриватБанку – це короткий мобільний номер 3700, усі дзвінки на який безкоштовні для користувачів, – зазначає прес-служба банку. – І ми ніколи не попросимо зателефонувати на інший номер».
Щоб повністю убезпечити себе від шахраїв, ПриватБанк просить клієнтів дотримуватися 10 простих правил особистої фінансової безпеки, що опубліковані на сайті банку www.pb.ua/safeness