Вони виконують роботи із демонтажу-монтажу водомірів, не маючи на те ліцензії, а подекуди – відповідних професійних навиків.
Лише минулого тижня сталося три випадки, коли після надання ними “послуг” виникли аварійні ситуації, повідомляє КП “Черкасиводоканал”.
– Певні приватні особи, які називали себе працівниками “Водоканалу”, встановлювали лічильники води, після чого у споживачів виникали проблеми на внутрішньобудинкових мережах.
Звісно, відповідальних осіб знайти не вдалося, оскільки роботи виконували не офіційно: без угоди, актів виконаних робіт тощо. – розповідає директор “Черкасиводоканалу” Сергій Овчаренко.
Як зазначає начальник енергослужби КП “Черкасиводоканал”, при неправильному встановленні лічильника можна пошкодити елементи трубопроводу (крани, фільтри, з’єднувальні частини), що призводить до протікань води, у подальшому – до пориву.
Також можна зіпсувати безпосередньо водомір, вплинувши таким чином на точність його показників. Водоканал застерігає і попереджає споживачів!
У підрядників потрібно вимагати ліцензію, типовий договір, а опісля виконання слід підписати акти виконаних робіт. Таким чином можна убезпечити себе, в разі чого мати змогу вирішувати питання на офіційному рівні.