Черкасці розповіли, що думають про нові тролейбуси (ВІДЕО)
Без кондиціонерів, вай-фай і GPS, але економні та надійні. "Черкасиелектротранс" отримали останню партію закуплених тролейбусів. Всі вісім машин нині на підприємстві та вже сьогодні вийшли на маршрути. Поки в тестовому режимі. Новенькі, тільки після складання, із запахом фарби та… зелені. "Черкасиелектротранс" нарешті отримали обіцяні вісім тролейбусів. Вже і персональні номери на них поклеїли. Та за перших пасажирів тут журналісти та самі тролейбусники. Вони готують машини до тестового прогону.
Після огляду транспорт виходить на дороги. Тетяна водієм працює вже 24 роки, вперше сіла за кермо ще стареньких тролейбусів. Попри стаж та досвід, жінка знову на навчанні, вона обкатує новоприбулу машину з Вінниці. Каже: як побачила водійське крісло, спочатку їй стало страшно.
Тетяна, водій тролейбуса: "Одне діло без пасажирів, інше на лінії"
Жінка говорить: почуває себе комфортно, щоправда поки незвично. Бо керувати ним складніше. У габаритах новенький "Богдан" ширший, вищий і довший. Хоча в салоні цього, говорить, не дуже помітно.
Тетяна, водій тролейбуса: "Мала задня площадка. От на старих тролейбусах там зручніше, там ширше, місця більше"
Та серед плюсів цього тролейбусу – відсутність в салоні позаду шафи з електронікою, яка стоїть у порівняно молодих жовтих Лазів. У Луцьких тролейбусів всі прилади винесли на верх електромашин.
Валерій Мироненко, член громадської ради при КП "Черкасиелектротранс": "Це забирало простір у салоні. У цих тролейбусах це місце звільнене для пасажирів. І тут зручно сидіть, досить багато місця і зручно"
Навчає Тетяну водій Микола, він пройшов відповідне стажування у Вінниці. Йому у новеньких "Богданах" до вподоби дизайн і комфорт, а як для водія – зручна сенсорна панель, 8.48 на якій виводяться всі показники життя тролейбуса. Також в салоні три пічки, тому взимку люди не мерзнутимуть. А от влітку охолодитися буде нічим.
Микола, водій тролейбуса: "Машина йшла базова модель, без кондиціонерів, без нічого. Щоб кондиціонер ще треба було тисяч 300 доплатити, щоб з кондиціонером йшла машина"
Провітрювати машину будуть широкі та просторі кватирки. А також ще один люк, який розміщений позаду. Попри висоту тролейбуса, відкривається люк просто.
Валерій Мироненко, член громадської ради при КП "Черкасиелектротранс": "Правда у Вінниці оці приспособи зняли, бо люди часто зловживали відкриванням і вони виходили з ладу. Побачимо, як у нас"
Машини з гальмівною системою, що не замерзає взимку та шумоізоляцією в салоні. Крім того, новенькі тролейбуси економні. Вони споживають на третину менше електроенергії, ніж старі. Розраховані "Богдани" на 34 посадочні місця. За повної завантаженості можуть умістити з сотню пасажирів. Також тут передбачені сингали до водія, ручки тримання, місця та пандуси для інвалідів.
Валерій Мироненко, член громадської ради при КП "Черкасиелектротранс": "По техніці безпеки передбачені такі ремені, людину можна зафіксувати паском безпеки і таким чином людина буде на місці"
Сьогодні всі вісім машин поспіхом вийшли на маршрути. Одна половина на рейс 7А, інша - на 10-ку. Першим проїздом у довгоочікуваних тролейбусах містяни хизуються у соцмережах.
Пишуть, попри відсутність вай-фай і GPS, їм вони до вподоби: тепло, зручно читати книги, та естетично. Любителі тролейбусного руху в Черкасах сподіваються, 32 млн. грн. з міського бюджету витрачені не даремно.