Молоді дизайнери запропонують нове бачення зовнішньої реклами Черкас
ЧЕРКАСИ. 30 травня. УНН-Центр. Новий проект “Вивіска LAB” стартуватиме у Черкасах. Проект має на меті створити альтернативну візуальну реальність Черкас, запропонувати нове рішення для зовнішньої реклами міста. Про це кореспонденту УНН-Центр розповіла співорганізатор проекту, засновник некомерційної організації “Промолодь” Дарина Подолян.
Як розповідають організатори, перший етап проекту — це дизайн-хакатон. Саме слово, запозичене з англійської, полягає у тому, що форум розробників (програмістів, дизайнерів) працюють у команді над вирішенням певної проблеми.
Проект має на меті зібрати дизайнерів, як черкаських, так і з інших регіонів, які протягом доби працюватимуть над проблемними місцями зовнішньої реклами міста Черкаси.
“Це можуть бути фасади будинків, вивіски вітрин магазинів, кіоски, тощо. Команди з 2-3 осіб обиратимуть собі конкретне місце в Черкасах, заздалегідь зробивши його знімки в різних ракурсах. Потому запропонують альтернативне рішення розміщення зовнішньої реклами у більш гармонійному, ненав’язливому вигляді, зберігаючи міську архітектуру”, — розповіла Дарина Подолян.
По завершенню проекту визначатимуть переможців та нагороджуватимуть їх призами.
До проекту можуть долучитися усі, хто має навички програмування. Над розробкою нових рішень дизайнери працюватимуть 18-19 червня у Черкаському державному бізнес-коледжі. Щоб взяти участь у проекті, необхідно заповнити реєстраційну форму на сторінці “Вивіска LAB” у соцмережі Фейсбук.